Spiga
View technorati.com

INFO SEKS

INFO SEKS UNTUK LELAKI

PENTINGKAH SAIZ ALAT KELAMIN BAGI
SEORANG LELAKI ?
Mengikut kajian, 98 % lelaki di seluruh dunia mengakui bahawa saiz alat kelamin amat penting bagi diri mereka dan ingin memiliki alat kelamin SUPER sekiranya mereka tahu caranya. Manakala 84% lelaki pula amat risaukan saiz alat kelamin mereka. Manakan tidak ia merupakan lambang seksualiti unggul dan kebanggaan lelaki. Masyarakat dari serata dunia memperakui bahawa saiz alat kelamin yang besar, panjang dan mantap menduduki Kelas Teratas sekali. Jadi tidak harianlah sekiranya setiap hari ratusan ribu lelaki melayari internet untuk mencari sumber maklumat bagi merealisasikan impian mereka. Tentunya ANDA juga begitu bukan? Sebab itulah ANDA melayari laman web ini.

Bagi masyarakat Asia (terutamanya bangsa Melayu), adalah sesuatu yang amat memalukan untuk membincangkan secara terbuka tentang masaalah alat kelamin mereka kerana tidak mahu diketawakan oleh rakan-rakan. Ianya merupakan rahsia peribadi yang dijaga rapi tetapi akhirnya akan TERBONGKAR jua pada MALAM PERTAMA. Adalah menjadi KEWAJIPAN bagi suami untuk memberikan nafkah batin yang sempurna kepada isteri atau dalam erti kata lain memberi kepuasan maksima di dalam perhubungan seks. Mengikut kajian, 67% wanita di Amerika mengakui bahawa saiz alat kelamin lelaki memainkan peranan yang penting dalam proses tersebut dan mereka amat tidak berpuas hati dengan saiz alat kelamin pasangan masing-masing. Tidak mustahil wanita di Malaysia pun mempunyai pendapat yang sama cuma kebanyakkannya memendam di dalam hati.

Kajian juga menunjukkan 80% suami gagal memberi nafkah batin yang sempurna dan memuaskan
kepada isteri mereka!!!
MENGAPA INI TERJADI ??
Wow, kalau mengikut kajian memang memeranjatkan bukan? Tetapi itulah hakikat yang pahit perlu di terima oleh LELAKI. Sebenarnya majoriti lelaki tidak memgetahui dan jahil dalam bab menjaga kesihatan alat kelamin mereka sehingga menyebabkan ia TERABAI dan BERISIKO tinggi terhadap ANCAMAN penyakit seksual. Secara logiknya, alat kelamin lelaki yang di gunakan secara berterusan tetapi kurang di jaga (di rawat ) secukupnya akan KEHILANGAN daya tahan. Inilah penyebab utama yang menyebabkan lelaki itu akan mengalami risiko PENYAKIT SEKSUAL!.

APAKAH JENIS PENYAKIT SEKSUAL

PENYAKIT LEMAH TENAGA BATIN
Penyakit ini di kaitkan sebagai ketidakupayaan yang berterusan untuk mencapai atau mengekalkan ketegangan yang secukupnya bagi menghasilkan satu aktiviti seks yang memuaskan. Hampir 70% kaum lelaki yang telah berumah tangga mengalami masaalah ini. Kajian menunjukkan 2.4 juta lelaki di Malaysia menghadapi masaalah ini. Usia purata penghidap penyakit ini adalah antara 40 - 70 tahun. Namun kajian terbaru menunjukkan terdapat kes lelaki muda berusia seawal 20an dan 30an mula mengalami masaalah serupa. Di benua Asia seperti China purata usia adalah 42 tahun manakala di Malaysia dan Jepun, 44 tahun. Secara rambang, kira-kira 100 juta lelaki di seluruh dunia di anggarkan akan menghadapi masaalah ini malah hampir SEJUTA lelaki di Malaysia akan menghadapi masaalah yang sama!.

LEMAH
MATI PUCUK (IMPOTENT)
Mati pucuk adalah salah satu kecacatan dalam seks yang mengakibatkan seseorang lelaki tidak mempunyai keupayaan untuk bersetubuh. Mati pucuk ini merupakan kecatatan yang serius yang mana boleh menghancurkan sesuatu perkahwinan kerana pasangan tidak mempu untuk memberikan nafkah batin kepada isterinya.

FRUSTIni adalah kerana alat kelamin meraka yang mengalami masalah ini tidak mampu tegang dan tidak boleh mengeras. Ia disebabkan berlakunya gangguan vaskular yang menjejaskan bekalan darah ke alat kelamin. Perjalanan darah boleh terganggu akibat pengerasan arteri, diabetes, tekanan darah tinggi dan tahap kolesterol dalam darah yang amat tinggi. Sebenarnya masalah ini adalah masalah perubatan yang biasa dan lelaki tidak pernah keseorangan menghadapinya. Cuma tanpa rawatan segera ia boleh menyebabkan banyak masalah emosi yang seterusnya menjejaskan imej diri, hilang keyakinan, ketegangan fikiran dan masalah dalam hubungan suami isteri. Mengikut kajian 80% lelaki akan mengalami masalah ini sekiranya ia lambat di tangani.


LEMAH SYAHWAT (ALAT SULIT TIDAK CUKUP TEGANG)
Menurut Professor Nik Omar ketegangan alat kelamin lelaki adalah faktor paling penting di dalam proses hubungan seksual. Soal diri ANDA sendiri, apakah ANDA dapat memberi kenikmatan seksual kepada pasangan ANDA sekiranya alat kelamin ANDA tidak tegang? Walaupun isteri ANDA tidak memberi sebarang komen terhadap keupayaan anda tetapi dalam hati kecilnya mereka sememangnya tidak puas melakukan hubungan seksual dengan ANDA

Masksudnya ANDA telah menghakis salah satu hukum Islam yang wajib terhadap isteri ANDA iaitu memberi Nafkah Batin. Memberi kepuasan seksual terhadap isteri ANDA adalah suatu bentuk keperluan biologi manusia yang wajib ANDA tunaikan.

Ya! pastinya anda akan dapat memberi kepuasan maksimum kepada isteri ANDA jika ketegangan ANDA mencapai 100% tegang! Faraj wanita telah dicipta dengan beribu malah berjuta-juta saraf kecil yang mengelilingi dinding dalam dan luar faraj dan sekaligus akan merasa kenikmatan yang tidak terhingga apabila mengadakan hubungan batin bila mana alat kelamin yang tegang mengesel saraf-saraf itu.


EJAKULASI TIDAK MATANG
Cepat klimaks merupakan fenomena alaf baru yang menghantui setiap lelaki apabila ingin memulakan hubungan seksual. Mereka boleh mencapai ereksi dengan mudah dan melakukan hubungan seks penetratif, tetapi kurang daya kawalan rangsangan dan selalu klimaks pada waktu yang amat singkat. Seorang lelaki bukan sahaja kelihatan hebat sekiranya memiliki alat kelamin yang besar dan panjang tetapi apa yang lebih penting adalah ketahanan zakar semasa bersetubuh. Ramai lelaki yang memiliki alat kelamin yang keras dan tegang tetapi tidak mampu bertahan lama iaitu mudah terpancut dan seterusnya gagal memuaskan pasangan mereka. Sama ada mereka adalah wira yang hebat bertarung atau kecundang di pertengahan jalan.

Ejakulasi tidak matang ditakrifkan sebagai kegagalan alat kelamin bertahan lebih dari 2 minit di dalam faraj semasa bersetubuh atau pun pancutan mani yang berlaku sebelum isteri mencapai orgasma (klimaks). Ejakulasi tidak matang dialami hampir 75% lelaki di seluruh dunia. Masalah yang menghantui kaum lelaki ini mungkin dialami sepajang hayat atau sesekali dalam hidup seorang lelaki. Masalah ini di alami oleh semua peringkat usia tidak kira tua atau muda.

FRUST
Menurut Dr. Haji Ismail Tambi (Pakar Kesihatan Reproduktif dan Seksual / Pakar Sakit Tuan), dari kajian rambang yang di lakukan di negara membangun, 25% wanita berpura-pura mencapai klimaks dan bilangan wanita di Malaysia melakukan perkara yang sama mungkin lebih dari itu. Perlu di ingatkan masaalah ini memang merumitkan kedua-dua belah pihak. Lelaki dapat menikmati keseronokan persetubuhan tetapi masih belum puas dan bagi wanita pula mengalami tekanan emosi kerana hajat mereka tidak di tunaikan. Masalah ini tidak boleh di pandang remeh dan menurut beliau sekiranya ia tidak di atasi segera akan menyebabkan lelaki mengalami tekanan hebat sehingga ke tahap MATI PUCUK.

FAKTA: Lelaki HEBAT adalah lelaki yang berjaya memuaskan nafsu isterinya sehingga ke PUNCAK dan berjaya menakluki setiap inci tubuh isterinya. Setiap wanita mendambakan lelaki sebegini sebagai teman hidupnya sepanjang hayat.

Bagaimana dengan ANDA? Adakah ANDA tergolong dalam kategori LELAKI DAMBAAN WANITA..

0 comments: